Информационный интернет-ресурс; не является официальным источником какого-либо религиозного объединения
Меню сайта

Архив записей

VK
Посещаемость

· RSS 27.12.2024, 08:59

Главная » 2022 » Октябрь » 30 » Недѣля 20-я по Пятидесятницѣ
12:00
Недѣля 20-я по Пятидесятницѣ

Да веселя́тся небе́сная, / да ра́дуются земна́я, / я́ко сотвори́ держа́ву / мы́шцею Свое́ю Госпо́дь, / попра́ сме́ртію сме́рть, / пе́рвенецъ ме́ртвыхъ бы́сть; / изъ чре́ва а́дова изба́ви на́съ, // и подаде́ мі́рови ве́лію ми́лость (Тропарь воскресный, гласъ 3).

Воскре́слъ еси́ дне́сь изъ гро́ба, Ще́дре, / и на́съ возве́лъ еси́ отъ вра́тъ сме́ртныхъ; / дне́сь Ада́мъ лику́етъ, и ра́дуется Е́ва, / вку́пе же и проро́цы съ патріа́рхи воспѣва́ютъ непреста́нно // Боже́ственную держа́ву вла́сти Твоея́ (Кондакъ воскресный, гласъ 3).

Гал 1:11-19; Зач. 200

Братіе сказую вамъ, благовѣствованіе благовѣщенное отъ мене, яко нѣсть по человѣку. ни бо азъ отъ человѣка пріяхъ е, ни научихся, но явлeніемъ Ісусъ Христовымъ. слышасте бо мое житіе иногда въ жидовствѣ, яко по премногу гонихъ церковь Божію, и разрушахъ ю, и преспѣвахъ въ жидовствѣ паче многихъ свeрстникъ моихъ въ родѣ моeмъ, излиха ревнитель сыи отeческимъ моимъ преданіемъ. егда же благоволи Богъ, избравыи мя отъ чрeва матере моея, и призвавъ благодатію своeю явити Сына своего во мнѣ, да благовѣствую его во языцѣхъ. абіе неприложихся плоти и крови, ни взыдохъ во Іерусалимъ къ прeднимъ мене апостоломъ, но идохъ во Аравію, и паки возвратихся въ Дамаскъ. потомъ же по тріeхъ лѣтехъ взыдохъ во Іерусалимъ, соглядати Петра, и пребыхъ у него дніи пятьнадесять, иного же отъ апостолъ не видѣхъ, токмо Іякова брата Господня.

Лк 7:11-16; Зач. 30

Во время оно, идяше Ісусъ во градъ, нарицаемый Наинъ, и съ нимъ идяху ученицы его мнози, и народъ многъ. Яко же приближися ко вратомъ града. и се изношаху умeрша, сына единородна матери своeй. и та бѣ вдова, и народъ отъ града многъ съ нeю. И видѣвъ ю Господь, милосердова о нeй, и рече ей, не плачи. И приступль коснуся въ одръ. носящіи же сташа. и рече, юноше, тебѣ глаголю, востани. и сѣде мертвыи, и начатъ глаголати, и дастъ его матери своeй. Пріятъ же страхъ вся, и славляху Бога глаголюще. яко пророкъ вeліи воста въ насъ. и яко посѣти Богъ людіи своихъ.

Размышление

Возвратив здоровье сотникову рабу даже заочно, Господь совершает ещё новое чудо. Чтобы кто-нибудь не сказал: что же Он сделал нового над рабом; быть может, раб и не умер бы? – для этого Господь воскрешает мёртвого, которого уже выносили. Не словом только Господь совершает чудо, но и одра касается, – чтобы мы познали, что Тело Его есть Тело жизни. Поскольку Плоть Его была собственной Плотью Слова, животворящего всё, поэтому и сама животворит и разрушает смерть и тление. «Мертвый, поднявшись, сел и стал говорить», чтобы кто-нибудь не подумал, что он воскрешён призрачно. А то, что он сел и начал говорить, было признаком истинного воскресения. Ибо тело без души не может ни сидеть, ни говорить. Под вдовой можешь разуметь и душу, лишившуюся своего мужа, то есть Слова Божия, всеявшего добрые семена. Сын её – ум, умерший и выносимый вне города, вышнего Иерусалима, который есть страна живых. Потом Господь, умилосердившись, касается одра. Одр ума – тело. Ибо тело есть поистине одр, гроб. Господь, коснувшись тела, воскрешает ум, делая его юным и отважным. Юноша, то есть ум этот, садится и, воскрешённый из гроба греха, начинает говорить, то есть учить других, потому что, доколе он одержим бывает грехом, он не может учить и говорить. Ибо кто ему поверит?

Феофилакт Болгарский, архиепископ Охридский. Толкование на Евангелие от Луки.

Просмотров: 222 | Добавил: admin | Теги: РКЦВО