Информационный интернет-ресурс; не является официальным источником какого-либо религиозного объединения
Меню сайта

Архив записей

VK
Посещаемость

· RSS 19.05.2024, 01:06

Главная » 2023 » Август » 27 » Недѣля 12-я по Пятидесятницѣ
12:00
Недѣля 12-я по Пятидесятницѣ

Да веселя́тся небе́сная, и ра́дуются земна́я, я́ко сотвори́ держа́ву мы́шцею Свое́ю Госпо́дь. Попра́въ сме́ртію сме́рть, пе́рвенецъ изъ ме́ртвыхъ бы́сть. И́зъ чрева а́дова изба́вилъ е́сть на́съ, и пода́стъ ми́рови ве́лію ми́лость (Тропа́рь, гла́съ 3).

Воскре́слъ еси́ дне́сь и́зъ гроба Ще́дре, и на́съ возведе́ еси́ отъ вра́тъ сме́ртныхъ, дне́сь Ада́мъ лику́етъ, и ра́дуется Е́вва. Вку́пѣ же и проро́цы съ патріа́рхи воспѣва́ютъ непреста́нно, Боже́ственную держа́ву вла́сти Твоея́ (Конда́къ, гла́съ 3).

1 Кор 15:1-11; Зач. 158

Братіе, сказую вамъ благовѣствованіе, еже благовѣстихъ вамъ, еже и пріясте, въ нeмъ же и стоите, имъ же и спасаетеся. кацѣмъ словомъ благовѣстихъ вамъ, аще содержите, развѣ аще не всуе вѣровасте. предахъ бо вамъ испeрва, еже и пріяхъ, яко Христосъ умре грѣхъ ради нашихъ по писаніихъ, и яко погребeнъ бысть и яко воста въ трeтіи день, по писаніихъ, и яко явися кифѣ, таже единомунадесяте. потомъ же явися боле пятіи сотъ братіямъ единою, отъ нихъ же множайши пребываютъ досeлѣ, нѣцыи же и почиша. потомъ же явися Іакову, таже апостоломъ всѣмъ. послѣди же всѣхъ, яко нѣкоему извергу явися и мнѣ. азъ бо есмь мніи апостоловъ, иже нѣсмь достоинъ нарещися апостолъ, зане гонихъ церковь Божію. благодатію же божіею есмь, еже есмь. и благодать его яже во мнѣ, не тща бысть, но паче всѣхъ ихъ потрудихся. не азъ же, но благодать Божія, яже со мною. Аще убо азъ, аще ли они, тако проповѣдаемъ, и тако вѣровасте.

Мф 19:16-26; Зач. 79

Во время оно, юноша нѣкій приступи ко Ісусу, кланяяся ему и глаголя, учителю благіи, что благо сотворю, да имамъ животъ вѣчныи; онъ же рече ему. что мя глаголеши блага; никтоже благъ, токмо единъ Богъ. аще ли хощеши внити въ животъ, соблюди заповѣди. Глагола ему, кыя; Ісусъ же рече. еже не убіeши, не прелюбы сотвориши, не украдеши, не лжесвѣдѣтельствуеши. чти отца и матре. и возлюбиши искреняго своего яко самъ себе. Глагола ему юноша, вся сія сохранихъ отъ юности моея. что есмь и еще не докончалъ; рече ему Ісусъ. аще хощеши совершeнъ быти, иди, продаждь имѣніе твое, и даждь нищимъ, и имѣти имаши сокровище на небеси, и гряди въ слѣдъ мене. Слышавъ же юноша слово, отиде скорбя. бѣ бо имѣя стяжанія многа. Ісусъ же рече ученикомъ своимъ. аминь глаголю вамъ, яко неудобь богатыи внидетъ въ царство небесное. Пакы же глаголю вамъ. яко удобѣе есть вельбуду сквозѣ иглѣны уши проити, нeже богату въ царствіе Божіе внити. Слышавше же ученицы его, дивляхуся зѣло, глаголюще. кто убо можетъ спасeнъ быти; возрѣвъ же Ісусъ, рече имъ. отъ человѣкъ се невозможно есть, отъ Бога же вся возможна.

Размышление

Юноша задает вопрос о самом для нас важном — о жизни вечной. При этом он спрашивает: «что сделать, чтобы иметь жизнь вечную?». Это подход Закона, и Иисус, естественно, обращает внимание юноши на то, как тот исполняет Закон. Услышав, что исполняет, Иисус предлагает выйти за пределы законнического подхода: «Если хочешь БЫТЬ совершенным...» Быть, а не иметь! Вечная жизнь — это не то, что имеют, а то, во что входят, чтобы быть.

И входят в жизнь вечную не с помощью того, чем обладаешь, — неважно, духовные или материальные это богатства, собственная праведность или «большое имение». От любого богатства человеку отказаться чрезвычайно трудно, и чем больше богатство — тем труднее. Всё, что мы имеем, — мы получили от Бога, и свои способности и таланты, и материальные блага. Но если мы начинаем считать всё, что получили в дар, своим, своей собственностью, мы становимся теми богатыми, которым невозможно войти в Царство Божие, это Царство даруется, а не присвояется.

Путь спасения один: «раздай всё и следуй за Мной», освободись от обладания и от самого себя ради Бога и вверься Ему — ибо человекам спасение невозможно, но «всё возможно Богу».

БИБЛИЯ-ЦЕНТР. Мысли вслух.

Просмотров: 75 | Добавил: admin